fick en order:

HÅLL DIG FRÅN KÖKET!!

Och det var inte så illa som det lät.. Jag skulle tydligen lägga upp benen i soffan, kika teve eller på datorn..
Johan oTindra skulle laga middag till mig o Troy, lovely!!

Man kan ju tgro jag fick köksfröbud efter lilla diskamskinsincidenten igår: Ni vet när maskindiskmedelt tog slut o jag iställde fyllde behållaren med vanligt diskmedel: massa bubblor o ett blött köksgolv.. Nåäja barnen älskade mitt lilla bubbelkaos..

Vill ni veta en sak... Jag gjorde om det idag :-)
Fast denna gång med mer sparsamt diskmedel, o iget bubbelkaos utbröt.. Nu har J dock varit på affären o köt nytt maskindiskmedel ha ha...

Världens bästa päron skulle kika på innetofflor till Troysan oxå, det hade jag såkalrt helt glömt bort. De behöver de till dagga nämligen..Var tydligen lite golvkallt så de var bra om barnen hade det.. I övrigt så måste jag säga att avdelningen såg dundermysig ut, där tror jag Lilleman kommer trivas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback