förnekelse..

Jag måste inse, jag lever i förnkelse!!: Min bebis är ju fan ingen bebis något mer!!
Dels har ju barnet (ska man kalla han så nu..)börjat dagis.. sovit där första gången idag.
Sen har ju lillskrutt (barnet) vuxit ifrån bebisklädesavdelningen, tagit klivet över på storkillarnas sida..

hmm jag får nog inse, min bebis är ingen bebis mer... men förbannat söt är han då ändå :-)
Stortjejen med såklart, hon kom precis in med överröda läppar o nagellack som hon o kompisen målat.. jäesses amalia... stor hon med :-)



Kommentarer
Postat av: Erran

Hehe, det är ju sött i hennes ålder, att sminka sig och leka vuxen. Tragiskt är det dock när man ser var världen är på väg. Har sett en massa småflickor 11,12,13-årsåldern typ?! som går omkring rå-sminkade fast de knappt fått bröst... Men det är ju "så det ska vara nu" tydligen :-/

2011-01-20 @ 15:47:53
Postat av: Anonym

mm precis, mnen det är redan nu svårt väga så det inte blir för mkt,(leka smink ibland måste de ju få göra) samma med kläderna, nu är hon liksom minst på storbarnsavd o vissa kläder ser liksom to much ut.. esasier med pojkar!



2011-01-20 @ 17:05:25
Postat av: Erran

Ja jag kan förstå ditt "dilemma"...

2011-01-20 @ 17:47:49
Postat av: Anonym

ha ha.. inte så stora bekymmer än kanske.. men du förstår mer när du står där senare :-)



lycka till med plugget nu!!

2011-01-20 @ 18:08:04
Postat av: Sofia Hurtig

klart han är en baby Rox är ju det och han är ju 2 år

2011-01-20 @ 18:29:44
Postat av: Cammi

Ellen är också en bebis i mina ögon det är därför hon har kvar massor av försmå kläder i sina lådor och Liam ja han har kvar vissa plagg i minisize för han är ju nyfödd och inte 10 månader ;-)

2011-01-20 @ 19:45:23
Postat av: Erran

Ja men mena inte att det är några bekymmer nu, och det behöver ju inte blir det heller...?! Förstår nog tillräckligt med el utan barn ang det där ;-)

2011-01-21 @ 07:43:47
Postat av: Anonym

ha ha erran perran ,nej då.. inga bekymmer dåligt ordval.. :-) inte lät hänga med i mit svammel..

Jag blir alldeles svettig av att höra om de som ahr stora barn och är rätt nöjd med att ha mina "små funderingar" att brottas med... fast å andra sidan så är det ju limsom redan nu man börjar vandringen mot vad som komma skall..

får sätta gränser i det lilla nu etc.. :-)



2011-01-21 @ 09:24:00
Postat av: Erran

Du gör det bra nu och det kommer du göra framöver också... no doubt about it!

2011-01-21 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback