Har sagt det förr ...

men nu är det dags.. bloggen kommer låsas...(iaf för ett tag..) De som vill får självklart lösen, bara hojjta till...

känner mig liksom lite lås i mitt skrivande nu... så för att få bli en mer lössläptt jenny så kommer bloggen låsas..(ellerj a det kommer väl inte ändras så mkt i skiten ha ha) 
Ikväll om jag orkar annars i veckan...

Som sagt ingen låses egentligen ute.. bara ni säger ni vill läsa!.. Sen ska det  såklart inte vandra vidare från person till person! Detta är en självklarhet som jag hoppas ni respekterar!

Kram på er!

Nu forsätter jag peppa upp inför en hemesa hem med typ ett hav av bagage 2 barn o mig själv.. pepp pepp pepp..en dag senare än planerat, :( men nu är vi på G iaf! Ska bli skönt bara kliva rätt in i vardagen igen!! Imorrn första dagga dagen för lilleman!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lösen vill jag ju gärna ha :)

Nu när vardagen börjar snurra för er kanske vi kan ses en sväng, nästa vecka eller framåt då magsjukan säkerligen är över för oss och då du känner att det känns ok med Troy och allt.



Var allt för länge sedan vi sågs!



Kram

2011-01-10 @ 12:25:55
Postat av: Anna S

Vill absolut ha lösen;)



kram

2011-01-10 @ 13:00:22
Postat av: Erica

Du vet att jag läser så jag vill självklart ha lösenordet!

Tänker på dig och din familj ofta, vill att du ska veta det.



Saknar dig!



KRAM

2011-01-10 @ 14:36:48
Postat av: Sanna

Jag vill såklart fortsätta läsa, vännen! Puss å kram!

2011-01-10 @ 15:40:09
Postat av: Cammi

Ja jag vill såklart också läsa :-) Hoppas resan går super! Kram

2011-01-10 @ 17:07:03
Postat av: Annicka

Å ja med vill ha lösen. Lycka t med resan, fast vi vet ju att du är rutinerad å fixar det galant. Å dina go ungar börjar ju ha rutin.

Kram!

2011-01-10 @ 19:00:51
Postat av: JESSICA

skicka lösen omedelbuns!;)

annars låser jag dig ute från mitt äventur i N.Y!:)

Skämt å sido hoppas resan gick och ni får en skön vistelse hemma i underbara sverige:)

kram gumman

Postat av: Cicci

Jag vill läsa vännen, och tycker det är bra att du låser bloggen. Det finns alltid människor som läser i fel syfte.



saknar dig.

2011-01-11 @ 11:12:32
Postat av: Anonym

Kram till er raringar! Skickar när jag väl låser den!



J: våga inte låsa mig ute från NY, jag vill veta ALLT!! dock hade du kunnat bespara mig kalorihetsenm känner hur den nästan tar sig till luleå.. men nja nån soppdiet si det går jag inte på.. Ha det nu så kul shoppa o njut!! kraaaam



kram på er igen

2011-01-12 @ 00:11:58
Postat av: Lina

Jag vill också ha lösen vännen :) Måste ju få min dos av jenny här i germany! Puss kram

2011-01-12 @ 15:08:41
Postat av: Anonym

självklart darling! men ingen enmanshow, måste såklart skypa o etc, jag är lika nyfiken på hur du har det!!! kram

2011-01-12 @ 20:00:14
Postat av: Lina

JAg vill gärna fortsätta läsa din blogg så du får gärna skicka lösen till mig på mailen eller fb

2011-01-18 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback