när syrran är borta tar man chansen..

Vem vill inte köra diadem, lite rosa och lipgloss liksom :-)



Han njöt till fullo, när jag o han "röjjde" iordning i Tindras rum, gjorde plats för julklapparna och rensade bort en del saker... Jisses vaed han undersökte grejjerna :-)
Dock blir jag galet less på leksaksförpackningar!!!!!!!!! Tusen små knorrar o grejjer att a bort, fan alltså jag höll på att bli knäpp..
Ja ja sen gick iaf jag o min glammiga son och badade bastu, oerhört skönt! Man känner sig alltid som lite extra ren efter man bastat..

Nu myser jag o stortjejen, ser på halv åtta hos mig. Sen ska vi nog stupa i säng.. Jag verkar  dock vara tröttare än min tös..



Kommentarer
Postat av: Cicci

Sötaste lille Troysan.

:)

2011-01-13 @ 06:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback