tiden rinner iväg...

Tiden rinner på känner jag. Vi har inte gjort så mkt sen vi kom tillbaka till St Pete...
Mest softat hemma , tagit det lugnt och myst. Kikat lite på några av alla filmer som går nu under julledigheten...

Igår var J ledig så då åkte vi faktiskt till Stockmann några timmar. Johan köpte det han typ alltid köper, han glömmer som alltid det behövs däremellan ;-)
Han köpte ett par schyssta skor och ett par brillor a la Johan style..
Själv hittade jag ett par liknande nikesar som jag fell in love with (träningsskor) men med min vanliga tur fanns de inte i min storlek.. :(

Ja ja ska kika om jag kan fynda de hemma istället!
Jag fick mig iaf två par nya träningsbyxor, välbehövligt! Ska försöka fynda mig nån träningstopp hemma med!
Jag är även i ett skrikande behöv efter nya skinnvantar, enna fingret gapar liksom härligt fult tomt .. ja ja
 får bli stan när jag kommer hem, efter troysan varit sen första inskolningsdag på dagis...

Kan ni fatta min lillgris ska börja dagis nu?! Helt galet!!

Jag har iaf betämt mig för att börja träna igen, nu ska fläsket bort, nja iaf minska eller vad fan för mig är träningen ett riktigt "må gott recept" Det är det viktiga... Velar dock som sjutton vart... funderar mkt på STIL faktikst, det ligger ju som bra till för mig, de andra gymmet som jag alltid kört på är oxå bra, men känns som de har lite tråkiga pass nu fakitkst... eller om man ska köra på det tredje... hmm vette fan....

Ja ja nu ska iaf här börja pluggas igen så det är liksom bara daska igång hjärnan ordentligt igen, även då är träningen bra:-)

Igår mötte vi Fader frost och snöflickan på mallet, det är som helt skum känsla att se "tomten" springa omkring ännu.. Nu är st pete i vacker vinterskurd med julbelysningar överallt typ, när vi åkte hem härifrån var det INTE så, så det märks att deras firande liksom är två veckor efter vårt...
Ja ja huvudsaken var ju att de verkar börja rean samtidigt som vi ha ha...

ciao på er, nu ska här städas lite!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad skall du plugga vännen?

2011-01-06 @ 14:28:43
Postat av: Anonym

Hej söta!

Dels ska jag plugga en sköterskekurs om läkemdelsbiverkningar och dylikt..

Sen blir det nog ryska!! :-)



hoppas allt är gott med dig kram!

(till hösten blir det nog vidareutb som ssk)

2011-01-07 @ 09:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback