...

Jag säger bara så här. Det är tröttsamt att inte veta! Svårt veta vilket ben man ska stå på, peppa för ett till år som förra året. Vilket självklart går bra, bara man vet...eller pusha på för det andra alt...

Fast just nu finns liksom inget man kan göra... Det som j velat blev ju liksom inte av. Det gör ännu ont i hjärtat se hans hjärta brista lite där på flygplatsen. Men det är ju liksom inte good bye forever. Blir han kvar kommer vi ju snart... Avsked är bara aldrig roliga att göra.
men man önskar man visste vad som sker...

Jag är trött på alla spekulationer, folk siar om saker de egentligen inte fattar nått av. Om än jag självfallet förstår det blir spekulationer. Vänner o bekanta gör mig absolut inget att de frågar om framtiden, men jag har tyvärr inget svar just. Jag(vi) om nån önskar väl för f-n man visste... Jag kan bli trött på folk som liksom låtsas fråga för att de bryr sig men egentligen bara vill rota i frågan... Tro mig hade allt varit enkelt hade det såklart inte sett ut så här.Jag blir lirriterad och arg när folk tror att J skulle gjort såhär med flit liksom försökt luras. Nej ni mer godhjärtad kille får man faktiskt leta efter!

Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till saken. men jag rustar för ett ryssår och så får han komma hem som ett vääääldigt fint och efterlängtat paket på posten annars... Men det är oxå svårt rusta för det är man för fan inte kan planera.. Orkar inte boka en resa dit nu och så kommer han hem strax... Det är iaf bättre att tänka han blir borta, det krävs ju liksom lite mer eftertanke för det. Än ett "vanligt" år hemma...

japp om övriga är otåliga, så gissa vad vi då är?!?

Som sagt, vilket alt det än blir, blir faktikst bra (hoppas jag) . Inte det som är grejjen ovissheten och allt runtikring som är lite jobbig nu...

men men time att städa dotterns rum nu :-) sen kliva ut o hoppas på sol o värme :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback