oavsett var...

For u darling:

Oavsett var vi är är vi då  alltid vi. Kolla här. Det var rätt kul ändå :-)

Världen kan te sig lite upp och ner ibland:


Man kan få balansera lite vingligt på ett ben ibland. Tveka på vilket ben man ska stå. Men med dig ler jag ändå!!


Men vi säger bara : Just beat it à la frallibrall


Amors pilar har träffat, och sitter där de ska no matter what baby :-)


Så vad fan oavsett hur mycket det skakar runt omkring står vi alltid stadigt, om det så är i russia eller sverige kvittar:-)


Vi må vara fåniga, men kul har vi. Saknar dig älskling!
Snart pussas vi om det så är här eller ruissa kvittar oxå, de smakar lika gott ändå. Men spotta för fan ut snusen och borsta tänderna innan ;-)

Kommentarer
Postat av: From here to etirnety baby!!!

Utan dig/er vore jag ingenting!! Du/ni gör mig till världens lyckligaste man!!! Du är en fantastisk fru och en helt underbar mamma uppskattar allt du gör alla uppoffringar du gör för våran familj!! Tack för att du finns jag älskar dig/er av hela mitt hjärta!!

Din Johan

2011-07-30 @ 16:51:34
Postat av: Anonym

älskling du är världens bästa!! Saknar dig så baby!! Nedräkning :-))))

Pudd

2011-07-31 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback