sommar och sol

Man kan då inte klaga på sommaren i år. Den var seg att komma men sen har det bara varit finväder i  stort sett. Lovely!!

Dagarna sen J åkte bara liksom rasslar till. Hade en liten dipp i fredags bara, men det gick över. Det låter sjukt men det som är segast nu är att inte kunna träna, grrr gör mig på dåligt humör!!

Haft en riktigt trevlig helg iaf. Hängde på Hägnan med Cammi and da family . Surrade av oss lite och ungarna lekte. Slutade med att Tindra ville sova över där. Så stolt o lycklig :-))

Själv slutade det med en spontan utflykt till klubbviken riktigt nice, härligt väder o go mat!!



I övrigt rasar vardagen på för fullt... Men njuter av sommaren hinns det oxå med :-)
Har lite nedräkning nu till mitt hjärta får komma hem (iaf två dar eller forever, vem vet inte jag..)
och till min resa till göteborg/västerås. ska bli dundermys!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ska bli så mysigt att du kommer.

Och jag hoppas att ni snart får veta vart herrn i huset ska hålla hus den här säsongen. Ovisshet är aldrig roligt.

Du är grym som sköter allt på egen hand när J är borta :)

Kramar från oss

2011-08-01 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback