sömnlös

Shit vad jag hade svårt sova igår, vet inte hur länge jag låg vaken. Tindra kom upp efter ett tag och ville sova med mig, så snart är vi nog där, min säng är invaderad.. Nej då jag ska kämpa emot att det liksom är så varje kväll .För hur än mysigt det är, kan det oxå vara skönt ha sängen helt för sig själv iaf nån kväll...

ok att man hade svårt att sova, det som inte är  ok är att min son behagade vakna 06.11. Han är för go, jag hörde ju han tassa runt. MM han har lärt sig nya knep så nu kommer han inte till mig först. Nej då han går direkt till kylen och stjäl lite tomater eller vindruvor. Idag var stölden tomater, sen går han till teven för att se bolibompa...
Föröökte så länge som möjligt låta Tindra sova, men hon vaknade nog tidigare än hon gjort annars, sov iaf till halv 8.

Just nu är det full halloballo här ute, de ömsom skrattar ömsom slåss... försöker få min dotter att städa sitt rum. Men så typikst helt plötsligt fick hon så ont i magen... Lägligt, svar ja...
så nu ska jag gå o hjälpa henne lite..

Fick för övrigt ett erbjudande igår som var väldig väldigt lockande spec med tanke på att även denna donna snart lämnar stan : ( senare på kvällen dök även en till förfrågan in, men vette fan, tror jag måste stå över ikväll. Ha myskväll med lillis!

Imorrn ska jag iaf på stan med Tindra själv det ska bli jättemys, äta lunch  bara hon o jag. Hon har dessutom fått tömma sin spargris och ska få välja sig nått fint för det.... hmm lär bli spännnade...
Nej dags ta tjuren vid hornen o kliva upp... Idag måste jag kirra igång skype igen... allt för många dagar sen jag såg mitt hjärta!! Är så typiskt ofta när vi väl pratas är det kaos, eller nått barn som precis ska sövas, en träning som ska påbörjas el dylikt så prata ordentligt har vi knappt gjort :-( Saknar massor!!!   <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: Cicci

Ni är så fina tillsammans och hela eran familj är så fin.

Jag tänker på dig och på er.

puss <3

2011-07-28 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback