tiden rullar på...

Idag har vi varit o hälsat på fina Nina, som har en bulle i ugnen. Erkänner att även jag började längta tills den var färdigbakt, åhh så mys få snosa bebis igen :-)
Kille el tjej det är frågan, hmm rent spontant tänkte jag pojke först. Men jag bettar nog på en flicka ändå!

Tindra var så lycklig få go o kika deras hästar, skulle få komma o rida en annan dag... gissa om hon frågat när det bli sen vi kom hem. Svar ja si så där 100 ggr...hmmm vad tycker mamma om det.. Ja vad sjutton spela roll, men mig får hon inte att börja hänga i nått stall :-)

I övrigt har jag börjat styra upp planer för en resa allena söderut, träffa åtminstone två, helst tre av mina eftersaknade pinglor!! Åh det vore grymt kul, underbart o mys hinna styra upp det innan allvaret börjar på riktigt.  Med skola heltid o 6-års samt aktiviteter , föräldramöten etc... Japp en egoboost vecka för att peppa upp energin på topp!  :-) Vad kan göra det bättre än mys med goavänner!

 Nu väntar Tindra ivrigt på sina kompisar, de skulle ha tjejdisco på tre hemma hos hennes kompis ev sovkalas där eller så hem o bänka sig till Eric saade... hon har gjort sig fin....
Finaste goungen min:



Mitt andra hjärta är väl inte lika munter just nu, han hoppade över sin sovvila idag, men hoppas väl han knoppar in tidigt istället... söt som socker är han ändå...


I övrigt fick vi lite hårdsskola i helgen av en av tjejernas pojkvän.. jag har ännu inte riktigt förstått grejjen eller lusten av att lyssna på låttiltlar som : Chased in the woods by a rapist" nja, lite lagom får det nog va för min del, annars blir ju jag mörkrädd o drömmer mardrömmar :-)
Men fina hårdrocksbrutts försökte vi va iaf:


Men sket rätt snabbt i det och insåg hårdrock, njet it will never be me :-)


Solen är på intåg igen, lovely, hoppas på en baddag imorrn på fm... men återstår att se ....

Miss u my darling!! Kudden är liksom inte lika go som du!! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback