6 år

Idag (ja när det nu blir dag...) fyller mammas hjärta hela 6 år...
Kan inte förstå att hon redan blivit så stor... Tyckte det var nyss vi förväntansfullt väntade på att hon skulle komma till oss... Nu är hon den här energifulla 6 åriga flickan....

Stort Grattis till Tindra!!



Jag har som vanligt min lilla vaken stund på natten... Ja ja... bara jag slipper ha ont så ;-)
Käkat lite Sushi med Annicka idag och sen tagit en kaffe men efter det fick jag slänga in handduken... så hem till soffan och styra upp ordningen .. o nu känns allt bättre igen... Pust, får inse att värkisarna är goda vänner till mig än så länge...

Imorrn blir det litet kalas för Tindra, det riktiga för dagiskompisarna ska hon få ha senare... En kille på hennes dagga fyller år dan innan henne, så nu fick jag det briljanta förslaget att de kanske kan ha sitt kalas på leo's tillsammans, toppenide enligt mig! (och tur att de inte heller hade styrt färdigt med det... he he)

Efter kalaset åker kidsen ett par dar till farmor o farfar... Så snällt med hjälp!

Imorrn är det sem-i eller sem-ester..... do or die... vi får se...
Jag hoppas de vinner och går vidare till semi... men återstår att se... Känns skumt att denna skumma säsong snart är slut... vad hände i år egentligen ? :-)
Desamma gäller lule, spännande.... En händelserik dag imorgon med andra ord....

Jösses vad månen lyser starkt förresten... Är det därför man inte kan sova... man är ju inte alltid som alla andra så , månen spelar mig kanske ett spratt...

ja ja ska la föröska slumra till lite skön musik nu....

puss på er!

Massa grattiskramar igen till min lilla stora tös på 6 års dagen!




Kom till mig"


Kom till mig när du är ledsen
och jag ska trösta dig.
Kom till mig när du är ensam
och jag skall hålla dig sällskap.
Kom till mig när du behöver prata
och jag skall lyssna.
Kom till mig när du är rädd
och jag skall hålla om dig.
När du än behöver mig
ställer jag upp för dig.
Vad det än gäller, när det än är,
Finns jag här för dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback