ärrad hjälte..

Idag tog Troys dagisdag slut bra mkt tidigare än beräknat...
Lilla gubben hade nämligen ramlat och slagit upp ett jack i typ ögonlocket... De ringde mig, men ringde mitt gamla nummer (de har dock båda!) Så istället hade de ringt mamma som i sin tur bad brorsan ringa mig..
Världaens bästa mormor var hyffsat stressad och stod nog redan med kläderna på i hallen, så hon hämtade lillprinsbus och sågä ven till att han fick bli omplåstrad.. Han var dock väldigt glad o pigg sen.. Och det ser inte så farligt ut nu, dock är det väl bara räkna med att det kommer rinna ut i en härlig vira blåtira... Jaja nångång ska la vara första gången...
Att gumman inte hat gjort mer än sina två ärr i  pannen är otroligt peppar peppar ta i trä!!

Mammas ärrade hjälte..



Mys vid middagsordet ,men det är även en av stunderna vi saknar pappa mest, spec jag,, Det är liksom inte mkt till matro ochg verkligen inget som heter matmys... Längtar tills man är två vuxna vid bordet, äter lite mera "vuxenmat" kanske chillar med ett gott glas rött till en saftig köttbit... mmm Nej makaroner o korv står mig upp i halsen ;-)
Men vi har det mys ändå, vi 3. De tre musketörerna :


Nu hejjar vi iaf på både luleå och Ska, hejja hejja hejja!
Det fanns tydligen nån där på matchen sist som fattat galoppen ändå.. vem som liksom är bäst ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback