back to normal

Vardagen har så smått redan börjat, ungarna sitter o knaprar i sig frukost. Tindra är redan klädd (yes det kan vissa mornar vara "the big problem"..
Det är bara jag som ännu känner mig som en tröttmössa, lite som att jag blev överkörd av en lastbil eller liknande.. Men jag vet hur jag fungerar, bara jag tar mig upp från den sköna (host host.. INTE, måste fan tjacka ny säng!) sängen, får på mig kläderna och brummar iväg så blir jag piggelin...
För sovit det har jag då, jisses vad skönt! Somnade eg redan när jag nattade Tindra, tog emot att kliva upp igen, men var lite big brother sugen så jag tog täcket till soffan och la mig där istället...

ja ja nu är lillprins bus klar så nu måste jag hur än mkt det tar emot slita upp mig härifrån, för att börja denna veckan.. Jisses tiden går fort nu..
J vet förresten nu vem de möter i kvarten, tyckte tyvärr motståndet lät svårt men håller tummarna för krossen av de ändå!

men time to go... see u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback