benen värker...

Fyyy f-n vad mina ben värker, det är helt galet, när jag tränade idag trodde jag fan skulle dö, gjorde såklart inte det utan överlevde och tog mig in till stan för en härlig lunch men härliga tjejer (o småkillar)

Sen hem för mera kaffe och surr och shopping kik, japp I like.. Nu har vi dessutom blivit mätta i magen av mammas mat båda mat och efterrätt vad mer kan jag begära...
hmm att handlingen sker av sig själv kanske... :-)
Har även köpt min älsklingsparfym igen, använde upp den jag fick gode fort.. tänkte köpa en ny sort först, men nej jag gillar min tvättmedels doft, den är liksom såå Clean ;-)

ja ja om inte lill prinsbus ska somna så är det dags bumma iväg nu, är ändå på gnällen....

så see u

Kommentarer
Postat av: J

Duktig du är gumman !:) själv har jag frossat i godsaker hela veckan och ska strax äta choklad pudding med systers barn . Har positiva nyheter , kusinen hade sin stora dag ( lika som din) förra måndag och mår prima! Hon trodde att det skulle va värre :) största kram till dig !

2011-03-11 @ 19:31:52
Postat av: Anonym

J: du honey du är duktig, herrejösses du är så värd lite gosaker... både för hurdan pli du har på dig själv annars och för att du säkerlgien är en grym moster :-)

Puuhhh känns skönt bara hoppas då.. börjar vara lite nervös nu närmar sig med stormsteg..

Bokat resan än??

kram kram

2011-03-11 @ 19:53:22
Postat av: Sussi

jag använder åxå clean, shower fresh, älskar den!!

2011-03-11 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback