changed plans...

Planerna blev förändrade som vanligt...
Darlingen brummade mot samhället redan idag, för att få en barn energikick, lyckan kommer vara total...
Dock var han lite irro över att det inte gick på fre som planerat... Tack o lov löste sig allt ändå! Härligt!

Jag kände att orken själv inte var på topp så jag blev kvar hemma, ska nog åka med mn fosterfamilj o käka den där omtalade planksteken... vad f-n vet de inte om att jag inte får träna nu på ett tag, ska de göra mig till en knubbis igen? Scchysta päron liksom :-)
Sen blire då bara sova o soffan...SKÖNT!

Får se om vi svänger förbi byn imorrn o firar en liten ettåring... innan kvällens drabbning ,shit vad spännande...
Tjejerna ska iväg o kika på bortamatchen på lördag, vad kul för de.. Minns när vi brudar åkte till jönnet för att kika på en finalmatch, det var kul iklädda grabbarnas.. hemmatröjor :-) Vi var så fina!
Lutar kanske åt att glida med sällskapet ut en sväng när de återkommer till stan.. Jo det vill jag nog, passa på medan de är kvar i stan liksom :-) men vi får se... fast jo så blir det nog :-) !

Vädret fick nått jäkla tuppjuck nyss , jag hoppas de tagit sitt förnuft till fånga och blivit bättre igen ,se tyvärr inte ut här fårn sängen ;-)

ja ja nog svammlat for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback