En bra dag!!

Idag var en bra dag :-)
Jag kunde både börja träna lite lätt, visserligen bara väldigt lätt men bara känslan att få "hänga på gymmet" igen gjorde mig glad! Visst lite frutrerande se alla vikter och maskiner locka ..

Sen åkte vi och kikade på bilar, skulle ha en ny andra bil, kikade lite och sen stod den bara där min pärla... Jag blev lite kär  :-) och japp nu är den min (vår) en fin liten kärra ,wiii den ska bara tonas till veckan och få nya fina skor så är den redo möta välrden med mig ha ha ....
ni får se den sen när den är redo o klar...

Imorrn skulle vi först kika hockeyn hemma, men nja det är så spännande så jag gubbz o gummz ska självfallet se på plats, hejja hejja!! Tindra kommer vara så glad hon har tjatat om hockey ett tag nu...  :-)

ikväll blir inte många knop gjorda, känner mig både trött mätt och seg... så här blire nog en tidig kväll...
tjing pling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback