..

Isakskatedralen vem lurar jag?!?
Det var till och med Johan som föreslog att familjen skulle pysa till Megamall idag, inte bara för shopping utan för mys och lek... Sagt och gjort där har vi hängt idag...
Har knäppt lite bilder men tyvärr har jag lyckats glömma laddaren till kameran så jag kan inte få in de här nu, ni får hålla ut till senare...

Jagt köpte iaf två par nya skor.. Nu när jag kommit hem surar jag lite för att jag inte köpt fler! Fanns många fina, litee för många... Jag undrar lite om man varit för lägne i ryssland när man som jag ihttde ett par superfina, bekväma stövlar med klack... men ändå kände att nja, klacken kanske var liite för låg... Man spanar till vänster och ser de här så niciga skorna men ack så obekväma och  och praktiska spec i luleå med dess snöhögar... men svårt att åsidose de facto ändå... Det slutade med att jag inte köpte de... grrrr surar lite nu!
MEEENNNN guess what New york  hägrar so who gives the f*ck egentligen :-)

Johan köpte flera par nya jeans, vilket var verkligen välbehövligt.. Kul se när han hittar flera par som bara sitter så fint... Ni vet jeans som får mig att vilja slita av dem innan han ens fått på sig de ha ha...

Tindra fick måla en keramikfigur, så söt när hon satt med den ryska flickan och målade.. vi smet iväg på Cafe't brevid tog en kaffe och fikade...

Nu är jag bortskämd, blir gomat och älskling står o lagar den... Det är kul. Han tycker om att kocka till maten som är lite extra, den här vardagsmaten kanske han inte är så sugen på alltid... Men jag njuter nu iaf ...

Det är verkligen nedförsbacke nu... och jag hoppas faktiskt de går riktigt riktigt långt. Jag vill hinna ner en sväng till och få heja på som bara den :-)

Hela familjen har även börjat längta mycket till början av Juni då vår semsterresa med familjerna bär av. Det ska bli grymt mysigt!!! Jag tror att Troyboy kommer vara helt galen när det kommer till vattenlek... Tindra är ju redan ett blötdjur deet vet vi ju :-)

men men hoppas ni alla har det bra! Hoppas även govädret hemma håller i sig! så jag oxå får vara ute på isen o njuta av frinvädret! kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback