..

Fy fan vad tråkigt det är här egentligen... alltså jag vet inte varför men man känner sig hyffsat låst i skrivandet...
Det fins så många saker som man egentligen tänker och känner men som man liksom inte "får" skriva om. Sen finns det en rad saker man inte bör skriva om...

Dessutom blir det liksom lite barnvänliga varianten vill ju inte att mamma, svärmor etc ska sätta kaffe i fel strupe.. men egentligen så känner ni ju mig.. Jag bara hasplar ur mig ogenomtänkta och en hel del sexuella komiska tankar... Så nja det kanske är dags mixa lite.. Både barnvänliga varianten och den lite mera galna jenny sidan oxå haha..
(saker som man inte får och bör skriva om får jag väl skippa ändå..)

Men allra först en sak som etsats sig på mig hjärna.. Ja jag har den på näthinnan och den försvinner inte... Alltså inte för att den var särskilt fin utan mer för att den var grotesk. JAAA jag pratar om Roddan i BB's snopp, såg ni vilken jäkla jättedase människan hade, stackars Sanna ;-) (host host ha ha)

Ja ja enough om det...

Dagen har varit ruskigt skön fattar egentligen inte varför jag skriver nu. Klockan är precis satt på ringning tänkte få mig en eftermiddagstupplur, sov av nån konstig anledning väldigt lite i natt.. kunde bara inte sova... Har iaf haft en trevlig dag. Jag njuter för fullo av att vara hemma! Har hunnit med att träna, körde monsterpass för benen, föröskte inkludera asset så mkt det gick.Nu jäklar ska gammkroppen tränas i form! (störigt jag snart får ta ett lite break bara...) sen hann jag iaf med att åka o få mig lite frukost och kaffehäng med inkluderat massa trevligt surr.. .Efter det brummade jag in till stan, brände av några ärenden och som av en slump sprang jag över en klänning o kavaj som vara på halva reapriset, som hittat liksom.. Kan bara inte släpppa såna goodies ;-) Sen var det dags för lucnh med min ena fosterfamilj, så trevligt. De är bara så sköna människor! Och nu ska jag som sagt egetnligen sova innan det vankas hockey och sen mys och party med tjejerna.. .Känns som en bra lördag...


Sista picsen från ryssland:
Makes you feel like home. Tack kamprad!



Gumman så lycklig när hon får måla keramik figur.. (inte lika glad när den gick i krasch på flygresan hem...)

Jag är nöjd med min dagliga dos kaffe (som i russia får bli cappucino för att deras kaffe smaka bajs!)

Troy är även han rätt nöjd när mamma fikar...



men men nu sängen sova sova, om jag hinner... snart dags daska igång systemet igen!
eller hmm hur ka jag hinna det har ju inte ens en aning om vad jag ska ha på mig, kanske bättre slå på lite skön msik o testa lite kläder.. JAg har ju iaf vilat lite nu :-)
puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Duktig du är som tränar och står i och härligt med lite shopping :)

Hoppas du hade en rolig kväll igår och slog klackarna i taket.

kramkram

2011-03-06 @ 07:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback