..

Vaknade och blev på lite dåligt humör... Dels för att vädret var pissdålig, jag hade lite smått styrt upp korvgrillning och skridskoåkning med ungarna på isen idag, men nu blir det inte...

Ja ja jag har iaf haft en skön sovmorgon, och la mig faktiskt ett tag i sängen igen
Igår var jag på hockey med Stefan och Cammi, kul kika lite med dem , än bättre var ju att vårt lag vann och även  Johans wiihhoooo
Sen var planen kika mellon hos en vän, men i sista minuten valsw jag att stå över, hon var lite hängig o det sista jag vill just nu är att bli sjuk... dagarna tickar liksom på...Så det blev att kika mellon hemma i soffan det var oxå skönt. Övervägde ett tag att brumma till mor o far redan då o kika med tindra men nja hon njuter som än mer av att få bli ompysslad av de själva...

men iaf surt med vädret idag...
mellon lämnar jag nog inga kommetarer om, det är alltid kul se spektakletet men särskilt bra är det väl inte... fast klart jag erkänner, är säkert många av de där låtarna när de spelas på radion som jag ändå kommer skråla med för ful hals i när jag rattar bilen.. Tindra brukar be mamma sjunga tystare så hon hör "den riktiga låten"

ja ja dags kliva upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback