..

Blir spännande se imorrn om jag har en liten tvättbjörn att hämta eller om han klarat sig bra från blåöga...

SKA vann iaf idag i förlängningen wiihoo, nu 3-1 i matcher... Tyvärr förlorade lule... men vi får se det så här.. Onsdag får vara dagen då båda går till semi :.) åhhh vad spännande, hade varit kul se, men kan bli lite svårt nu eftersom jag ska ha hjälp from tors...men det hade varit kul o kanske avkopplande för nerverna på sitt sätt ha ha :-) Ja ja teven får duga bra..
Först på onsdag är det iaf rutviksloppet på dagis, mys mys mys, tänk att jag faktiskt har 2 dagisbarn på plats nu, känns ännu lite smått overkligt att lillskrutt är så stor.. Att han liksom har sina egna dagiskompisar... En mygga och en trollslända.. tänka sig!

Kikar på en unge i minuten nu och som vanligt rör det upp massa känslor i min kropp, jisses vad förlossningar kan få att fälla rörande tårar :-)

Visste förresten att älskling skulle ta Troys lilla jack i pannan på tok för hårt... Han blev så olycklig att han inte var hemma.. Undrade hur allt går hemma etc etc... Men jag kan förstå... jag fick ju nippran sist i ryssland själv ett tag går bra men nog ska han ha mågna tankar nu. All cred till darling, fy fan vad bra han är!! Nu får han ro hem bucklan och sen kör vi mys på hög nivå ett tag!!

puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback