....

Igår var jag en jäkligt bra fru...
Fixade iordning gomiddag, kylde ölen slog bastun, kirrade go snacks... duschade och gjorde mig finfint, inför mötet...
Att jag senare typ däckade i soffan av uttmattning var ju en annan femma :-)

Idag står kika på sängar på agendan! Det är prio ett nu. Har hittat en jättefin från Ilva, men vi får se vad vi hittar här i stan oxå... så här går det då inte att ha det....
Sen är jag lite sugen på att ev ha ett fint provisioriskt skrivbord här inne (sovrummet), eller om man hittar ett fint sminkbord som man kan använda som skrivbord. Jag har bestämt mig för att till hösten gå all in tror jag. Då ska jag förhoppnigsvis börja plugga igen.  Inte helt bestämt mig om det blir DSK eller barnssk.. vi får se... Men kanske lutar åt DSK ändå...
JAg känner att jag då msåte ha ett krypin där jag kan stänga igen om mig... Kan liksom inte sitta vid köksbordet med bolibompa i bakgrunden.. Men kommer göra som i år och försöka plugga mkt på skolan oxå det är liksom då man får något gjort!!

Känns rätt nice ha darligen hemma, lite overkligt på nått sätt... Dock har jag INTE saknat hans trampande och rastlöshet o stress över saker som ändå liksom inte går att göra än... jaaa vi ska hämta ut ditt paket när de öppnar om två timmar. Nu beöhver du inte säga det mer (efter 20e ggn man fått det upprepat i anisktet...)

Vi var för övrigt galet söta i natt... JAg vaknade som vanligt mitt i natten och kunde inte sova... slutade med att min lättväckte man oxå vakande så fyra på natten stod vi i hallen provade kläder, skrattade... En halvtimme.45 minuter senare... insåg vi kanske det är bäst sova nu... Slog på lite musik o lyckades dra iväg några timmar tilll...

ja ja nu ska denna dagen börja.... weird... J är hemma nu... konstigt... :-)

Sen står lunch med min fosterfamily på agendan... J är som ett ltiet barn över att få träffa vännerna igen.. Kul!
Kanske drar en bio ikväll vi får se... shit vad länge sen vi var hemma tillsammans!! Är ruskigt skönt bara få vara, jag behöverl iksom lugnet lite än..
Torsdag smäller det med hockey! Fredag tror jag J får brumma mot kalix och hänga där o mysa själv lite, dels för att träffa sin älskade familj och ffa sina kidz... Jag tar nog en välbehvölig vilopaus :-) och kör en vilodag hemma... (veckan efter ska vi ändå brumma mot happis/ikea nån dag...)
Lördag firas min bror och så hockey igen, söndag är det dags för dagiskals på leos, sen hockey hockey... så veckan rusar verkligen på....

gotta go see u...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback