häftigt äventyr!!

Sitter och lyssnar när Johan blir intervjuad...Det är en häftig känsla... när man får lite distans på det..
Ryssland är ändå ett äventyr för livet. Ett äventyr som har/kommer stärka en för livet.
Man får lite andra vyer, funderingar och alla såna små saker man får se och göra hjälper en lite att värdesätta vad som är viktigt i livet.
Självklart så har även alla andra som inte har just såna erfarenheter ändå sina sätt att se vad som är viktigt i livet etc... Det jag menar är bara att för mig när man ser det i backspegeln (ev framtiden..) så känns det bara som en stärkande erfarenhet... Nu står vi liksom högst upp på kullen och kikar tillbaka på topparna och dalarna... Kliver starkare ur det än innan... Självklart är det ingen hård prövning på så sätt... Men ja jag är ändå jäkligt stolt över hur vi alla i vår familj klarat dessa månader. Vi har fanimej gjort det jävligt bra!  Det som är ännu bättre är att det känns verkligen som att vi kan visa och förstå den andres sida av det hela. Jag är oerhört stolt över hur Jo0han hanterat situationen likaväl som Johan är stolt över hur jag och barnen hanterat detta.. Men så är det väl: För kärlekens skull!!!

Men visst nu njuter vi av att vara hemma som EN FAMILJ!! :-) En familj i samma land, i samma stad och under samma tak... Tänk EN FAMILJ TILLSAMMANS PÅ VIFT MOT NYA ÄVENTYR :-)

http://www.youtube.com/watch?v=zs6UFYifZ2E


Kommentarer
Postat av: cicci

Mysigt att äntligen få vara samlade igen. Och ni ska vara stolta, ni är grymma.



Blir det nån tripp söder över framöver?

kram

2011-03-23 @ 15:46:01
Postat av: Anonym

Tack söta rara du! :-)

Ni med!



Ja du det har vi planerat... inte när dock ;-)

Måste få landa lite hemma först och så avverka iaf NYC innan... men sen vet man aldrig :-)

vår/sommar ska vi , helst både innan och efter bebben anlänt!



kram

2011-03-23 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback