inte ok

2 dagar i rad har nu min tjej vaknat 06.00. det i sin tur resluterar i att lilleman vaknar strax därefter...Inte ok enligt mamma!!

Det är bara inse det är dags köpa mörkläggningsgardiner till sovrummet... Börjat bli hiskeligt ljust där nu...
Eller iofs få Tindra att sova i sitt eget rum, där hon har mörka persinner...

Nu sitter de för fullt o mumsar fruksot... Troy hade nog tur. Det är inte mkt blått, plåstrena hade lossnat under natten, men jacket ser inte alls farligt ut det heller...

Det är kanske bäst plåtra om han nu förresten. För när han äter är friden som störst ha ha...Bara jag hittar grejjerna... typiskt mig  lägga de nånstanns så de inte ska komma bort... De ställena är fan värst!!
men jag tror jag vet vart de är ;-)

För övrigt så är det lite tortyr för öronen vakna varje morgon till : Fåret Shaun! Men att slå på nått annat, typ spotify eller radio är inte att tänka på, för man får ändå dras med fåret i bakgrunden plus att man får en tjej som hojjtar: mamma kan du inte sänka...
Fåret shaun ger mig obehaglgia rysningar ha ha...

Kommentarer
Postat av: Cammi

Här vaknar barnen också före 6 nuförtiden trots att vi har mörkläggningsgardiner, men de bådar gott inför min framtid då de behöver vara morgonpigga för att de ska på dagis tidigt. Värre är det med mig själv som helst drar täcket över huvududet!! :-)

2011-03-15 @ 20:00:48
Postat av: J

Gud vad rolig du är gumman :)

Alltid lika kul att läsa om er vardag!

Vill passa på att skicka all världens lycka till kramar till dig!

Du är så värd och kommer bli så nöjd! Ring om det nångång är ngt!!!! Puss å kram flickan från öst :)

2011-03-16 @ 07:58:40
Postat av: Anonym

C: ha ha för dig är det ju lite bra, du får börja träna de nu, men "tyvärr" ( i mitt fall) verkar tidiga mornar vara bra mkt lättare få in ha ha kram



J:Tack själv du sköna böna, du går heller inte av för hackor, när vi är i vårt esse (utan rysslands tristessen är vi då fan grymma ha ha)

Nöjd, skojja inte.. men du vet vad jag sa... är det sann lycka än eller lyckoruset som hänger i ha ha :-)

kram kram fina du!

2011-03-17 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback