länge mellan gångerna...

Går länge mellan gångerna nu, tiden har liksom rasslat till..
Idag på lunchen fick jag frågan vad jag gjort i helgen... hmmm fick liksom tänka till ordentligt... JAg har nog liksom släppt på ordningsamheten när min andra halva kommit hem. Tidigare var jag tvungen ha stenkoll på allt själv men nu kan jag glida med lite mer iaf och båda kan finnas där. Det är SKÖNT!

Tog mig en promenad i solen på isen idag, lite kallt var det allt... men jag njöööt... vet inte om det var av ensamheten eller promenaden.. japp i need my own time ibland :-) Hade tindras ipod så schlager blandades fint med glad discopop.. men det var rätt gött... fick höra många gladlåtar om lycklig kärlek o hyllningar till flickor/pojkar.. göttigt. Tänk vad lätt livet låter i en del låttexter... fast iofs ofantligt mörkt o trist i en del andra...
ja ja jag fick iaf höa en hel del gladmusik som värmde gott i blåsten... :-)

Har sen lunchat o haft besök större delen av dagen mys!! kommer sakna om de försvinner!!

tror prommis står på schemat imorrn igen, var göttigt få lite sol och motion i ett! J ska åka o köpa en ny båge... vem är förvånad?!? Inte jag iaf... :-)

Längtar för övrigt bort till solen lite... men vette fan hur det blir, ska ju i juni men thailand har börjat locka rätt mkt..vi får se...

puss på er nu ska jag hoppa in i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback