lurar på...

Ligger i sängen och stänger ute mina undebara småkorvar ett litet tag till... På ett sätt är jag morgonmännika men på ett sätt ändå inte... När jag vaknat så har jag.. men jag avskyr liksom ändå kliva upp... Idag tex känner mig så trött så jag drog på lurarna en stund, (fortsatte lyssna på 2 av de sköna låtarna från igårkväll..) medan kiddosarna kikar bolibompa..
Men snart finns ingen återvändo då är det dags kliva upp och starta dagen...

Är det nån förresten som vet någonstanns de har en sänggavel som är i tyg med knappar, aningen i typ sammet eller skinn.. Hittade bara en sida som designar såna, skitsnygga men säkert apdyra, Jag vet jag hittade en grå sån tidigare.. men minns bara inte vara.. irriterande...
och NEEEEJJJ jag kan inte göra en själv!! Det är en totalt utesluten tanke ha ha :)

ja ja dags ta tag i dagen nu.. (eller nja snart..ett litet tag till vill jag ligga kvar här..)


Kommentarer
Postat av: Cammi

Jag har just gjort en själv eller ja...beställde en sängkappa och ett överdrag till en gavel så det är bara gaveln jag fixar själv och det var inte lätt att hantera den stora skivan själv men det blev helt ok :-)

2011-03-08 @ 10:13:25
Postat av: Anonym

ja men ¨då är du tusen ggr pyssligare än mig, den blev säkert jättefin :-)

2011-03-08 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback