resväskan fram..

Då var det dags igen. Resväskan fram!
Åker på fremorgon men ska nog börja  tänka till lite redan i eftermiddag, måste nämligen tänka till lite extra denna gång efter som det kan vara sista gången som jag är i landet för denna säsong...

Måste nog även skriva lite så J ev får med sig alla han ska när han åker hem (om säsongen tar slut tidigare än jag hoppas..)

Idag har de börjat träna igen, nu får nästa matchomgång börja snart... inte bra vara ledig för länge kanske komma ur matchrytmen...

Just ja jag måste ringa Landstinget i Linkan nån dag , får bli hemma. Ett papper på min arbetatde tid vill jag ha för eventuella studier som jag ska söka till hösten... Tiden rasslar fram och snart ska även den ansökningen in...
Jag är liksom inte med i tiden nu kännner jag. redan mars när hände det liksom...
Måste även klura ut hur sjutton det ska bli med gummans kalas... om det får bli leo's först o så kalas för andra kompisar sen när pappa kommit hem... Eller tvärtom kalas hemma nu o leo's sen.. Lillan blir ju 6 år och klart hon ska firas...Måste bara klura ut vad som är bäst...
Mars jisses jag börjar bli lite nervös nu...Saker och ting närmar sig med stormsteg nu...

ja ja dags röjja lite i kaoset... see u



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback