sunday and the sun is shining...

Mår prima ballerina skönt! Kändes inte så när jag vaknade men efter 2 panodil är man på topp igen!
Hade först planer att hinna dra kidsen ut på isen en sväng innan det vankas 5 års kalas, men nja får bli en annan dag.. Det är skönt gå här o skrota runt i mysisar lite, packa upp lite pö om pö samtidigt som man lyssnar på skön musik, pröva lite av kläderna som tyvärr vacker får hänga i garderoben till sommaren infunnit sig...

Gårkvällen var riktigt trevlig! Hockeyn såg vi inte mkt av, så ointressant match! men trevligt hänga o surra lite sen var det oxå mys bara träffa alla flickor bara surra o ha allmänt kul. Men det är en sak som stör mig rätt friskt. Det gjorde mig varken ledsen eller arg.. Jag blev mest bara less och otroligt besviken. Ja ja på det stora hela var lördag kvällen kanon hmm hade med mig kameran.. men blev inga bilder (som vanligt...)

nåja nu ka jag klä på , sminka mig lite, käka frulle och dricka mitt första glas oboy sen hemkomsten till sverige. Det ni det måste fanimig vara rekord på att hålla mig... Egentligen borde jag låta det vara nu efter som mitt oboybehov börjat stillas... men fan i dag bara måste jag ha det...

Imorrn är det dags kliva in i riktiga vardagen igen ,med dagis för barnen, skönt för oss alla :-)
Hoppas lillgubben blir glad av att komma till sina kompisar i slutet har han varit så glad även när man lämnade honom....

men men time to go see u...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback