tick tack...

Nu får det bli fredag!
Nu börjar min rastlöshet krypa i kroppen igen... Det börjar vara slut på ideer för att roa barnen.. Tindra packar för fullt sina barbie grejjjer och längtar tills fredag när hon får träffa mormor och company igen...

Själv så känner jag mig som en rishög deluxe, jag saknar vardagen att kila iväg och träna, sola, träffa vänner fika, surra mysa...u name it. Ja det ska bli gött få komma hem och komma igång igen...
Just nu fanticerar jag till och med om att få komma iväg o träna så där ruskigt hårt, bara gå in i mig själv o stänga ute resten av världen... elller nej njuta av att höra svenska omkring mig..se alla stiliga människor igen slippa lite päls :-)

Packa denna gång var som vanligt ett mission i sig var tvungen ta paus nu... får se hur slutresultat blir.. Det ska bli såå skönt lägga undan resväskorna för ett tag nu :-)

Denna gång blir det att fördriva hela fyra timmar på arlanda men det ska nog gå bra, vi får leka lite och fika och sen sover väl troy så kan jag o gumman kika lite på grejjer.... Det är på ett sätt skönt bagaget inte går hela vägen denna gång, så jag får vagnen. MEN jag undrar hur tidigt man kan checka in övrigt bagage? INTE kul släpa på två överfulla resväskor oxå... Har för mig det bara är 2 timmar innan man kan checka in de, hoppas jag har fel!

Nu lunchtime...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback