utan frukost...

Vissa saker som är " precis som vanligt" men som man fakitkst glömt bort att det rukar vara så är till exempel mitt morgnhumör innan frukost...

J hade nog vackert förträngt det han med... Alltså i vanliga fall kan jag faktiskt behave och mot typ vänner eller ytliga bekanta är jag såkalrt inget mosnter utan mat i  magen... Det är nog min man och familj som kan få utstå en del surerier från mig på morgonkvisten...

Jag hade verkligen glömt bort hur hemskt det var... Jag erkänner jag kan inte med nån som tjatar konstant på mig innan jag fått äta.. då blir jag fan sur o tvär...
Det roliga igår var iaf att en stackars gubbe fick sig en rejäl avhyvling av en annars så snäll och vän liten jenny... ha ha.... Såg hur Johan typ nästan garvade i ögonvrån samtidigtsom han småskämdes...
Det är inte ofta det händer... Går nog att räkna på fingrarna... Denna gången slog då inte då jag fick spel på våra tidigare zigenargrannar som bodde brevid oss när Tindra var liten... Ha ha ha... Johan vek sig av skratt innne i lägenheten åt mitt frispel på de... ja vad fan idioter måste väl få höra de är de oxå ibland :-)

Är lite trött p åvärken på kvällarna, men i övrigt mår jag ju ok...
idag blir det nog ett års kalas, säng inköp, o så hockey heja heja!

kram kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback