det måste vara hösten...

Saknar en del av mina vänner så mycket att jag nästan känner mig lite nere när jag tänker på det!
Tack o lov rasslar tiden på så fort ändå så man hinner liksom inte tänka på det så mycket.
Har sagt det förr men kan säga det igen, det här flackande livet, med folk som kommer och går är något jag både hatar o älskar.  annars hade jag ju inte träffat dessa underbara donnor men å anda sidan så hade de ju inte flyttat vidare (eller vi) annars... Ja visst man har kontakt ändå. Men jag saknar den här vardagliga kontakten. Bara slappa i soffan, en kaffe på stan, bubbla strunt.
Hösten får en allt att känna sig lätt schizo.. för lika väl som man känner mys av att bo in sig, fixa o dona... o bara krypa upp i soffan. Så kan det dåliga vädret få en att få lätt krupp o känna sig smått deppad...

Kommentarer
Postat av: Lotta P

Kram från Linköping!

Postat av: Cicci

Jag känner exakt samma. Saknar det där vardagliga som att bara kika över och prata bort några timmar, ta en promenad, gå på bio, ja vad som helst. Du är definitivt en av de jag saknar massa. Är så glad över att vi lärde känna varann där i Göteborg, men så ledsen att vi lyckas ha så långt mellan oss alltid. Du är så bra vännen.

Kram från Västerås

2011-09-25 @ 16:03:22
Postat av: Anonym

L: kramar till er!!!!



C: ja desamma det var det bästa med gbg och du vet jag håller götet varmt om hjärtat :-) Mmm det är verkligen synd! men men vi får se till att ses snart ändå, du ochl illan får komma upp o hälsa på mig o Emelie! kram

2011-10-01 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback