regn regn regn f*cking regn..

Inte är det uppiggande väder ute, nej det kan jag inte påstå!
Det regnar o blåser, regnar o blåser...
Har iaf hunnit med en jättemysig helg nere i Göteborg hos fina Linda med familj. Var hur mys som helst, kruxet är väl att jag saknar henne ännu mer nu!
Har även klarat min första tenta :-)
Gjort bort två prickiga barn..
Nu går tankarna i ljuslyktor, filtar och kuddtankar ni vet så här som de gör på hösten man vill liksom mysa till det inför mörkret som kommer..
Jag har precis tränat men hmm ligger med bamse godisskålen brevid mig nu...men skit samma.... det är iaf gött för själen med lite workout..
Idag ska sonen göra entre på hockeyarenan jag fasar så för hur rädd han kommer bli för björnen... lilleman... ja ja just wait and see... ok låt se plugga geriatrik eller lite matchvila, svårt val, gissa vilket val jag kommer göra? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback