snart oktober..

Fattar ni det är snart oktober??
Tidningarna skrev idag att det har regnat ovanligt mkt i september. Shit vilken kioskvältare det måste varit!?!
Sååå satans less på regnet nu att jag snart kräks.  Har föreläsning hela dagen idag tills kl 18. Tänkte mig ut och springa på lunchen... men gissa ,jooodå det pissar ner ute ... så nja får se om jag stressar iväg på lunch pump...
Kallt är det ute oxå... behöver pappa hjälp idag, måste få tänt en brasa   :-)
Föreläsaren är som värsta sömnpillret, hoppas han efter lunch är roligare :-)
I övrigt så är jag rätt nöjd fast jag låter som en gnällspik. Jag tycker om att plugga , ha häcken full. Få kämpa för att få schemat att gå ihop. Japp det var på tok för tomt förra vintern!
nu föreläsaren åter, så vi får höras

Kommentarer
Postat av: Cicci

Här har det också regnat en del, men den här veckan har vi haft 20 grader och strålande sol, helt ofattbart fint höst väder.. snart vänder det väl.

Saknar dig!

2011-09-30 @ 16:16:19
Postat av: Anonym

Åhh vad härligt! Vore så mys kunna komma ner en sväng snart igen! Vore jättekul komma och kunna åka fast en dag till Horndal oxå verkar så mys där! Bara vara ute promenera, dricka te och babbla, somna tidigt ;-)

saknar dig kram

2011-10-01 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback