trångt men mysigt...

Igår kväll när det var dags slå igen sina blå hade man inte bara ett barn i sängen utan två. Men jag ska erkänna att jag faktiskt mös i fulla drag. Det finns få saker som är så rogivande och värmande i hjärtat som att se på när sina älskade hjärtan sover sött!!
Att de sedan kan bre ut sig utan dess like o man kan få en arm i nylllet mitt vad det är, det är en annan femma :-)
Igår var åter en maxad dag, men en dag fylld av trivsel. Först skrev jag en till tenta, även denna gick bra tyckte jag :-) Det var på håret man hann skriva men det gick!
Sen blev det träning och så lunch med A. Det var nog bra, blev tal om fransar och nu har jag tagit klivet, känner mig naken som få, men kändes som att fransarna behövde vila.. så nu är lösfransarna borta.. Ska nog testa neo lash glömde bara köpa det igår...
Sprang iaf en stund på stan sen och hann med lite kaffesurr med I, innan den maxade eftermiddagen hemma på börjades som avlstades med fredags mys med ungarna...
Idag velar jag om det ska bli vinsurr med tjejer eller bara hockey hos päronen, de ville se hemma så de kunde ta ett glas vin till maten om de så önskade. Är rent av lite lur på att ev knoppa där jag med så kan jag oxå ta ett glas vin o bara softa... Men planer är styrda med I bland annat. Så vette katten...känner mig i lite halvrisig form oxå...
Ska iaf på stan idag o kirra diverse smågrejjer.(eller små och små, ska lämna tillbaka mattan och försöka hitta en, ev hitta en lampa till vardagsrummet och ute belysning till bodan..) Älskade pappa ska sy gardiner till mig. Nu blir det lite skifte av färger i rummet. Eller eg inte, men bara lite mer färg, tror det blir mysigt!!
Längtar efter att tända första brasan oxå men känns som att sotaren måste komma först :-)
Imorrn ska det då bara bli mys mys mys.. Tindra har basketträning ,ska bli så kul se.
Måste la kanske börja plugga lite oxå. ska väl kliva upp o göra ett ryck snart...
kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback