Hösten är här...

Hösten är här och genast känner jag hur jag får massa måsten på min lista.
Jag vill fixa med det ena och det andra men ingenting blir liksom gjort...
 
Igår köptes iaf nya stövlar och regnkläder till Tindra, fleccekläder och fingervantar till gubben check. 
 
Saker jag vill få gjort nu är försöka få till det lite mysigt hemma. Jag vill ha en matta från mio (hmm måste alltså ta mig till boden el piteå nån dag...)  Vill ha en matta under köksbordet byta tillbaka till de gråa gardinerna (vart f-n jag nu satt dem...) ny duk, blommor.. Jo för ni vet jag köper nya när de gamla dör.. mina blommor står sig sällan så länge utan det blir nya lite då och då...
VIll ha en lampa till sovrummet.
Det stora projektet är iaf byta rum till barnen, får se när det ska påbörjas om det blir snart el i okt november...
 
Nu raggar vi folk till de sista intervjuerna i vår d-uppsats sen så blir det analysera så man kommer vara döless på allt vad människorna sagt egentligen då man gott igenom det tusen varv...
 
Var förresten på anställningsintervju skulle få veta mer i slutet på veckan men det kändes faktiskt oförskämt bra så vi får se :-)
 
Nu dags för återbesök till vetrinären... sen kanske rassla av lite måsten innan naglarna ska få sig en rejäl upphottning.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh jag håller med. Man vill fixa höstmys inne nu när det är dags för mörka kvällar och tända ljus.
Vad kul med intervjun, hoppas du får det.
Önskar så vi kunde träffas oftare, och tänk att vara mammalediga ihop :-)
Vi får ringas snart. Miss you!!!!

Svar: Ja nu är det dags bunkar upp med massa ljus, lägtar tills man tänder första brasan i öppna spisen för i år... JA jag med, tänk vad mys o då kunde du piska skiten ur mgi sen med träning oxå :-)
SAKNAR
jennyintebenny

2012-08-29 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback