...

Så var denna julen förbi. Fortfarande lika dåligt med bilder. Ska bättra mig lovar! 
 
Tomten tyckte som vanligt vi alla hade varit riktigt snälla. Ibland undrar jag om han förbi sett barnens raseriutbrott ibland med tanke på den stora högen klappar de fick ;)
De var allt från ipod, hockeyspel, nya skidor, skridskor, hårgrejer, slalompjucks, pysselgrejjer, vinterhandskar, underställ, kläder, lego, cdskiva, filmer.. ja u name it...
 
Jag fick lite rå om mig själv saker: presentkort på 2 olika ställen som gör olika behandlingar, presentkort på sminkaffär etc. Både jag  o Johan fick varsin prenumeration på en tidning var vi tycker om. Vad johans handlar om kan ni aldrig gissa: Bilar... ha ha En ny weeeeber grill till gubbens stora förtjusning. Oj oj han tror redan han ska bli nån slags grillkung i sommar. Får han gärna bli jag kan zippa lite rosé i solen :-) För i år måste liksom sommaren bli bra! Ja tomten kom som vanligt med massa smått o gott.
Av mig fick gubben slalomutrustning så nu är det såna klipp som nöts på datorn. Han får genast vattenskalle o tror han är nån av grabbarna där o ska visa sina tricks. Blir lätt nervös inga knän vill vi pajja. Jag fick en ny fin plånbok från Wien:-)
 
För övrigt så börjar barn kläckas nu o andra har mindre än en månad kvar nu. Det är så roligt höra o se. Men det känns dock som att sista tiden går ännu segare då. Jag vill oxå ha bebisen nu!! gosa bebis o så vill jag kunna röra mig normalt utan smärta igen! Jag vill träna så det skriker om det. (tjatar jag vet men jag kämpar med mitt humör, inte kul känna sig som Agda 90 bast)
 
Ett stort Grattis till lilla S som föddes nu i julhelgen. Vi saknar hela din familj ännu mer nu!! Längtar efter att få se dig! Ta hand om mamma ,pappa och storasyster!! Du har haft tur lilla vän bättre liten familj kunde du nog knappast få komma till! Du kommer överösas med ömhet och kärlek var så säker. Blir du less på mamma o pappa någon gång så är "tant Jenny" alltid bara ett samtal bort :-) All kärlek till dig o resten av familjen från mig <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback