Julafton på 2 dagar

Har inte riktigt hängt med i svängarna julafton på 2 dagar vad hände??
Iaf insett att idag måste julklappsinköpen bli klara. Känns is så där lockande dra med hela familjen ut på julklappsshopping men ja vi får väl ta en fika kanske eller nått.
 
Om 3 dar går jag in i v31 även det känns lite skumt. Å ena sidan känner jag mig spyless på att vara gravid och det känns som jag varit det forever. Men egentligen så blir jag lite chockad när jag inser vi snart kommer ha 3 barn. Hur gick det till egentligen??
 
Igår/förrgår var jag o J i vårt vanliga essä kändes länge sen. Vi spanade in en fjällstuga. Har gett ett bud men tror säljaren är för snål för det. På mäklaren lät det som att han tyckte att han borde tänka över vårt bud men , ja han verkar lite svår.  Jag har inte varit mycket för sånt tidigare men nu känns det riktigt mysigt. Kunna åka upp över helgen, el när man så känner. Ungarna får vara ute o busa. I början av vintern är det mest tindra o J och om Troy ska lära sig åka. Men de stunder inte papsen är med får tindra åka barnbacken o jag o Troy hänga i pulkbacken brevid... Ja det vore mysigt. Kul med besök i stugan  oxå etc... men men det blir nog inget..
 
Kylan är för övrigt här. I går kväll var det ca -25 brrrr. Idag har jag bara öppnat dörren o släppt ut Loranga kändes inte direkt varmt idag heller. Hoppas på lite varmare mitt på dan när J tränat färdigt o vi ska iväg o fixa...
 

Kommentarer
Postat av: cicci

Åh vad mysigt med fjällstuga :-) vart nånstans?
Håller med om graviditeten, känns som att det ska vara för alltid och då har jag ju bara en dryg vecka till bf.
Och v 31 redan, tycker det var nyss du berättade att ni skulle få trean :-) så tänk vad fort det går egentligen. Krama fina familjen från oss alla

2012-12-22 @ 14:31:15
Postat av: Anonym

Du ska få se sen... jag kan visa :-)
Ja snart är du/ni i mål :-)
mmm jo när man ser det så så har det gott ganska snabbt.

kram till er alla o god jul!!

2012-12-23 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback