sista klapparna

Ville egentligen bli klar med klapparna igår men det blev inte så. Det vi skulle köpa var slut :-(
 
Ja ja jag hann grunna lite o insett att Troy "måste" få två till annars blir det orättvist i klapphögen här hemma. JAg hari af kommit på vad det ska bli. Fanss en söt hockeytejp på en sportaffär med döskallar el flames . Han brukar nämligen stjäla min  vanliga hudtejp till att "tejpa sina klubbor" ;) O så några småpuckar. Sen ska han få en badrcok/morgonrock. Perfekt att ha efter badet o även de gånger vi bastar/badar utomhus.  Men säg nu inget åt honom i förskott.
 
Igår kväll blev jag iaf ruskigt besviken och jag hatar när man får den här känslan att man bara skulle vilja lämna stället o åka nånstanns en stund men man kan inte för barnen sover man är själv hemma. Jag tror ibland det är just det som gör känslan att man vill "fly" just för att man inte kan. Jag är inte den som brukar göra så annars men just idag skulle jag vilja.  Vi får se ska ev på glöggmys hos grannarna men just nu känner jag INTE för det. Inte pga av grannarna det vore jättetrevligt o barnen skulle ju älska det men på grund av andra saker. Ja ja det blåser väl förbi. 
 
Känns iaf skönt åka o shoppa det sista idag, barnen är uppåt väggarna redan, ni vet så här dan för dan... väntan på tomten... Får se om man köper sig nån bingolott är som ändå ltie tradition o nu hinner ju tindra med en egen lott men vi får se...
 
Nu var det nån som ville ha skjuts hem så dags att pysa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback