vintern är här..

Äntligen har vi också lite jul här i norrland.  Skönt. På jul vill man allt ha vitt och snö. 
Igår slogs vi nästan om spaden. Jag ville nämligen väldigt gärna skotta eftersom jag tänkte det klarar jag väl iaf av. Mycket av sysslor o träning sätter ryggen/fogarna tyvärr stopp för. Påverkar mitt humör, men försöker tänka framåt. 
 
 
 
Idag har iaf varit en "bra" dag på skolan. Det är skönt när det inte varje gång är extra saker eller elever som inte mår bra.  Det kan vara skönt att ha såna dagar oxå.  Har iaf fått veta att vår uppsats ska omarbetas  till engelska för att sedan publiceras som en artikel. Så det måste ju ändå vara ett gott betyg . kul!
 
För övrigt plågar jag mig själv lite med att spana på  fjällstugor. Anledningen att det är plågeri är alltså för att jag måste vänta med skidor tills bebben är kläckt + sisådär 8v. Vill inte skaka ut underredet liksom ;)
Jag hoppas verkligen jag hinner åka i vårvinter, det vore såååå nice!!
 
Tänkte test på spinning imorgon, vet ej om det är ett försök att ta liv mig eller om det kommer falla ut väl. Svårt att veta hur ryggen/fogarna reagerar men jag vill testa iaf. Tänkte försöka mig på gymmet i veckan iaf motionscykla, borde funka bättre än promenader som jag knappt kan göra pga värk :-( Det blir dock spännande hitta några som helst träningskläder som passar just nu, för jisses jag är stor som ett hus nu. Känner mig lite som big momma ni vet ..
 
men men v29 imorgon så framåt går det... 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

vattengympa kanske ?:) kram vännen du är grymt fin och stark <3

2012-12-11 @ 21:35:14
Postat av: Anonym

ha ha jo det ska få bli det, jag fick inse på natten att spinning går ej, min rygg skulle dö, men får bli gravidvattengympa.
Tack rara, du med!!

2012-12-12 @ 07:27:25
Postat av: Anonym

Du är så fin <3
Jobbigt med värken :-( säger som ovan, vattengympa.
Pussochkram

2012-12-12 @ 09:56:00
Postat av: Anonym

Det var jag Cicci :-)

2012-12-12 @ 09:56:22
Postat av: Anonym

Tack rara! jo jag ska testa imorgon!

2012-12-12 @ 13:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback