man ska inte vänta för länge...

... med att äta.. för då stoppar man så lätt i sig saker som man inte tänkt!
Jag sitter här och surar på mig själv nu! Jag sparade så länge med maten att jag tillslut var vrålhungrig. Då tryckte jag i mig lite av barnens mackor. Jag som eg inte vill äta vitt bröd.. Ja ja shit happens...
Nu har jag för mkt små projekt att jag som inte får något gjort. Jag inser att jag nog inte hinner allt.
Ev överraska Johan med gomiddag o tårta tills ikväll, då jag är borta på lördag. Vilket innebär handing o  förberedelse.
Måsta hinna hämta mina örhängen, köpa present till Kalaset som Tindra ska på på lördag, fixa shoppinglistan till Lina. Packa (men det slänger jag ihop ikväll)
Jag skulle vilja hinna träna och plugga oxå... hmm vi får se. El om jag pluggar till veckan.
Äh jag börjar med att åka o köra slut på benen på gymmet.
En sak är iaf stort! Det är det att jag börjat förstå att jag inte kan hinna tusen grejer per dag :-) Men jag hoppas hinna med det mesta iaf ;-)
See u

Kommentarer
Postat av: Susanne

åh så kul att läsa här igen! Härligt att du trivs på jobbet :) se till att fixa in mig där sen då ;)

Kram!

2012-02-15 @ 15:04:54
Postat av: Anonym

åh du då skulle jag trivas ännu bättre!! kramen damen!

2012-02-19 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback