klockan

Frustrerad som ett litet barn... Om inte klockjäveln skulle ställas om idag hade jag alltså fått hem gubbz en timme tidigare ja ja snart är han äntligen hemma en liten sväng iaf :-)
 
Klockans påfund är inget som spelar ngn roll för oss småbarnsföräldrar iaf, känns bara som att man får vakna okristligt tidigt istället.. ja ja man kan med gott samvete ligga kvar i sängen ett tag iaf :-)
 
Verkar inte som jag kommer undan kika på bondfilmen kan bli att se den idag istället men vi får se, ja ja biomys är rätt nice hur som helst oavsett film.
 
Imorgon är det höstlov. Jag ska jobba halvdag och försöka få lite rätsida i klasslistor o journaler etc. Är en del att dona med det där, tror knaoot hälften av journalerna inkommit än o så byter kidsen skola hips vips, bara börja om söka... Sen blir det då mys för hela slanten innan gubbz drar vidare. Tror ljusshowen ska få sig ett besök av oss då.
 
idag vill jag brumma på ikea :-) :-)
Han får Bond jag får Ikea, fair deal :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback