om 2 veckor börjar mitt liv igen...

Lite så känns det. Just nu är det så mkt med praktik och alla uppgifter på det, d-uppsats, nytt jobb, ja o så resten av familjelivet.. Det är superduper kul med praktik men när det är så här mycket kan jag inte låta bli att gå längta tills v43 då jag åter får mera fritid. 
Nu är det jobb 8-17 måndagar o resterande dagar på veckan praktik 8-17 , jag skulle vilja komma igång med min träning men det går segt just nu. Innan är jag för trött o efteråt likaså ;) vädret har varit superdåligt så inte mkt till promenader heller. Vågar knappt ställa mig på vågen o det gör mig småbitter som ni märker ;) men som sagt v43 då börjar livet igen. Då ska  jag bara jobba som skolsköterska o hålla på med d-uppsatsen! (ev ta några timmar här o där på vc...)
 
På fredag är det dags för UL, vad mysigt! Nu har det kommit lite sug att börja kika på småsaker till den lill* igen men vågar inte köpa nått än, vem vet mitt vad det är bor det till och med 2 stycken där inne men det tror jag inte...
 
Barnen är ute o sysslar med sin favoritsysselsättning när det är regnigt o tråkigt väder: Det letar o  samlar maskar... att det kan vara så kul. Minns ju hur man själv höll på som liten. Ja ja bara de har kul så :-) Själv har jag snört ihop en kladdkaka  och tänkte gå o ta mig en lång dusch. Sen ropa in barnen för lite dusch o så kryper vi upp i soffan alla 3, (4 med loragna) o kikar när pappa jagar pucken i rutan.. Håller tummarna lite extra för att han får en pinne i protokollet. Säger att det kommer, men vet det stressar han lite. Så idag spräcker vi nollan...
Längtar redan tills i natt då han äntligen kommer hem o kryper ner hos mig!! <3 
Imorrn blir det mysdag! Säkerligen lite tårta oxå mamma fyller 55 år, hur nu det gick till?! :-) 
 
ps ska rota fram kameran snart så det blir lite roligare inlägg...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback