ibland undrar man...

Ibland funderar jag på vart man får allt ifrån. Jag undrar hur en drömtydare skulle tolka denna dröm. Jag var på trav med kungen. (fattar ni trav... jag är väl inte det minsta intresserad av kungen, o vart i hela friden kom han ifrån...)
Sen var jag på apoteket o köpte en hel arsenal med tamrirriterande medel o bulkmedel...Det kan jag iofs förstå.. Jag är så trög i lilla magen att jag tom drömmer om att få bajsa rejält ha ha....
 
 

1143-om_du_har_riktigt_dryga_barn.jpg

Jag tror dock att det kan ha varit denna bild som fick mig drömma om vår konung, såg den igår o skrattade gott :-)
 
O så lite seg mage på det....

ont-i-magen-t14815_195891028.jpg

Där har vi min dröm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback