idag smäller det...

Sorry bloggen har försummat dig igen... Har tänkt flera gånger om bra saker man borde skriva om men tiden flyger verkligen iväg och helt plötsligt är det kväll och däckar både jag o gubben i säng...
 
Är ruskigt nervös idag, har varit det hela veckan fast det har jag inte informerat J om :-) Idag smäller det alltså final 1. Kul som bara den men riktigt nervöst. J spelade final två gånger tidigare, visst var man nervös då men känslan var inte alls på samma sätt vad jag kan minnas. Nu har jag tom nära till tårarna när jag tänker på om de får ta guld.. Antingen är det för att jag är mer känslig nu iom lillskrutt nyligen gjort entre. Jag tror dock det mer kan vara för att detta verkligen är hemmaplan det blir mera stort för en själv, grannar ,pratar om det, föräldrar, säkert mormor med... Det är en galen stämning på stan. Flaggstänger har vimplar, skyltfönster skyltatde. affärsbiträden jobbar i luletröjor.. Det är kul men som sagt jävligt nervöst...
Här hemma märkte jag av det först i natt.. Då vi för första gången under detta slutspel avslutade natten med separata sovrum... Någon höll visst på att ladda igång....
 
Några exempel: isen i staden...
 
exempel på ett skyltfönster:
 
så här ser det ut på väg norrut på e4 n när man passerar vår lilla by, det har vår granne hängt upp..
summasummarum det finns bara en sak som gäller guuuuuld! Bucklan.ska .till Luleå!
 
Det är roligt när man ser hur stan lever upp... men man hoppas ju att det kan få eskalera några snäpp om si så där 1 1/2 -2 veckor!!! Håll tummarna nu!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback