..

14 dagar kvar nu... Det rullar på...
Igår skulle jag egentligen jobbat mitt sista pass fysiskt på plats men jag jobbar imorrn med så kan jag ta sportlov med gott samvete sen. Då jobbar jag in en dag där nu och den andra dagen sparas för överrapportering till skolsköterskan som kommer ta över under min FL:
 
Veckan kommer som vanligt rusa på. Inga direkta stora planer men massa småsaker, banken, barnmorskan, nagelfix, tindra junis, fika för gubben, friidrottsträning, borde hälsa på FK etc.. Hela lördagen är då bokad till innebandysammandrag då är det dessutom tindras lag som håller i det. Jag har hamnat i bakagruppen ,vilket skämt ;) Ja ja en liten långpanna eller chokladbollar ska jag nog fixa att baka :-) Fika gruppen ska hjälpa till vid försäljningen vb men jag blev förskonad från det enligt mailet vi fått det var väl snällt :-)  På kvällen är det egentligen derby som brukar vara kul att kika på men vi ser nog hemma i soffan... brukar vara lagom slut efter dessa heldagar i sporthallen...
 
Veckan rullar som sagt på så 14 dagar blir hips vips 7 o snart är nog lillebror här... Vi längtar men ändå overkligt. Tindra har börjat längta ganska mkt. Kan inte bebisen födas snart frågar hon minst en gång per dag. Hon är som lite fundersam oxå. Frågar om den kan komma nu. MAn får ju svara ärligt att Ja den kan komma nu men det kan lika gärna dröja flera veckor. Vissa kvällar är det som att nån nerv kommer i kläm i ljumsken o då tappar jag all kraft för en stund o det bara hugger till, den smärtan går som inte att "maskera". När Tindra råkat se det tror hon alltid att bebisen är på väg :-)
Vi längtar oxå o han får gärna komma nu men inte ons-fre då kniper vi ihop ;)  Då är J borta o så from lördag kväll är det öppet igen. Som sagt vill inte börja med att missa tindras sammandrag :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback