..

Alltså jag måste bara få avreagera mig lite snabbt. Jag blir såå sjukt jävla irriterad ibland på en del sk fans...
Jag förstår liksom inte att man först inte ens kan glädjas över att en "egen spelare" i laget man håller på blir uttagen. Nej då är det en jävla massa gnäll på det. Sen när det gick ok för den spelaren i en turnering som visserligen gick kasst så kan man liksom inte ens då vara lite stolt o glad över att "Ja det är ju en spelare i laget jag håller på" nej då ska man såklart fortsätta gnälla. 
Åh vilka jävla bitterfi**or. Ursäkta men jag kräks på såna där människor. 
 
Det spelar eg ingen roll liksom att man tycker så, tanken är ju fri o vissa saker kan jag väl förstå... Även om det ibland är frustrerande för man  tänker så mkt mer o kanske ibland har lite koll på varför vissa saker är som det är etc... Det tråkiga är bara just det där om man hejjar på ett lag kan man väl för fan sträcka på sig o vara lite stolt över att ens egen spelare skötte sig bra i en turnering.  
(Hur matchen gick igår har jag noll koll på, men att lasta en spelare är ju bara nonsens o bullshit!!- Dessutom var han kanske inte allt för fräsch, inte en ledig dag på länge o match 3e dan i rad, Är såklart långt ifrån alla som är så här men jag blir så less på den skaran som alltid ska ha nån att hacka på, vakna upp se er i spegeln o ta tag i era tragiska tankar, det är ju fan vår snart!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback