...

Stackars liten. Han går omkring med sin "hockeyväska" o pratar om förskolan hela tiden. Har nämligen packat med skridskorna för att de skulle börja få åka lite nu där. Men tyvärr är man sjuk så är man...
 
Papsen kanske inte är så sugen på en extra tur med skridskor men kanske får bli en sväng på rinken imorgon eftermiddag iaf, känns som att Troy behöver det :-)
 
Åh jag tycker är så mysigt hänga med Tindra själv på kvällarna. Hon är så rar. Kikade på aftonbladet o såg att Molly o Danny var ett par. Kläckte ur sig nått roligt om det sen såg hon att hennes andra favoriter kanske var ihop igen o började genast bildgoogla bilder på dessa.. Jag vet att man inte ska tänka utifrån kön men på nått sätt känner jag redan det där mor -dotter bandet. (jag hoppas vi får ha kvar det) , jag ser framemot att kunna åka på nån weeekend med henne själv när hon blir större... Hon får väl lära morsan då vad som är rätt o jag kanske är så där ubertöntig o inte alls hänger med... men hon får väl visa mig vad som "äger" då. Äger är ett av favvoorden just nu. 
 
Troy gubben han pratar ännu som en gubbe och han babblar om cross o sin skoter han vill ha nästa år... Det är mycket det som är i hans tankar.. Det är mysigt det med, men jag känner liksom inte att jag pga egna intressen har lika mkt att komma med där. Jag tror dessutom inte det är till mig han kommer komma i framtiden om han ska tjata om nån cross.... Nej då mamsen tycker det kan vara farligt medan pappa säkerligen bara tänker på att han själv kan leka lite... Men självfallet är det mysigt hänga själv med han också. Jag vill inte han ska bli stor än men  ska bli kul se hur hans tankar o funderingar går när han är lika gammal som tindra är nu. Jag hoppas han oxå kan tycka att  krypa upp i soffan med mamma en vardagkväll är bland det mysigaste som finns... Nu vill han gärna låna ipaden o se på cross eller skoterfilmer, jag får typ spunk av ljudet hela tiden.. men offrar mig ibland.. Så det blir lite naturligt. Det är ju något som Johan oxå älskar att se medan jag hellre läser om kärlek o ser på fina bilder etc.... :-)
 
opps vad mkt svammel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback