...

Försöker att inte bli stressad. Blir nämligen vab denna vecka också :-(
Lite frustrerande att jag satt igår eftermiddag o planerade in alla besök o skickade ut kallelser men men what to do. Vaknade av att jag var millimeter ifrån att få en dusch av spya över mig i natt, mycket mysigt....
sen har det iaf inte kommit mer så vi hoppas på en sån där "en gångs magsjuka".
 
Hade redan styrt upp allt annat. Tindra skulle få vara hemma själv med ordentligt papper på vad hon skulle göra o hur hon kunde nå mig etc.. Ja ja det blir inte alltid som man tänkt sig.
 
Just ja i natt efter att allt var klart med tvättmaskin igång o nya lakan. son i säng igen så låg jag i mitten av sängen lite livrädd för att det skulle komma igen o denna gång inte missa mig... Iaf där o då så fick jag riktig kramp i magen flertalet gånger. Jag tänkte NEJ inte nu. Sämsta timingen. Inte direkt så att man vill vara magsjuk o föda... Dessutom inte kul ringa hit barnvakter med magsjuka barn... Nåja det gav sig iaf. Skönt!
 
Har ett litet problem bara. Det är att kylen är absolut tom! Nu verkar Troy rätt pigg men igår kväll kände jag bara att jag kan inte lämna han själv med Tindra i fall han kräks då de är själva. Kaos! Hade en plan B, överföra pengar till mamma o be henne handla det viktigaste när hon slutar. Men nu verkar de rätt pigga ändå så kanske kanske jag vågar stressa iväg en snabbis vid lunch o få handlat det vi behöver. Det är verkligen TOMT!
 
Imorrn kommer ÄNTLIGEN gubben hem, hoppas för hans skull oxå det bara är en engångs. Inte kul bjuda han på det välkomnandet. Vi har iaf saknat han. 8 dagar nu räcker det. Kom hem :-) Hoppas matchen idag går bra. Var rätt kul igår iaf, han var nästan själv lite chockad över en viss kommentators/krönikörs ord till honom när han lämnade över något pris. Det var lite kul höra :-)
 
Det är sjukt härligt att det blivit ljusare och att solen skiner. Nackdelen är allt jävladam o småhänder etc som syns överallt! Får spunk!! Tyvärr kan jag inte städa bort allt nu så jag går liksom redan nu o gör listor över saker jag måste städa när bebis kommit... hmm inte bra men typiskt mig ;)
 
Ja ja nu är det väl bara dags fortsätta med tvättandet o städandet efter natten...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback