En bra dag

Skönt!! Det verkar varit en bra dag på skolan. När jag kom och hämtade så lekte de ett stort gäng grabbar o Tindra o en till flicka. Hon följde med oss hem o de har även hunnit vara ute o leka med två killar ifrån 1an ute igen. Så det känns bra idag!! 
 
Mamsen har jävulusiskt ont i ryggen idag. Kl 19.00 hoppas jag dagens "arbetspass" då skulle jag vilja kasta mig i sängen o glo lite hockey... Jag har dock svårigheter se ibland sen min son brytit sönder mina glasögon. Han var helt säker på att tomten skulle komma m nya till mig men inte då. Lite kul för han har inte glömt det. Var o handlade för någon dag sen då såg han massa läsglasögon. Tittade allvarligt på mig o sa att tomten kommer med glasögon till mig, ska du se mamma :-)
 
så jag får väl gå till optikern nån dag, kanske vara lite busig sen slå in de i ett paket o låtsas att de är försenade från tomten ;)
 
Tindra har snart sin första street dans klass. Idag hoppas jag innerligt man får sitta o tittapå. Orkar inte ranta runt under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback