...

Inser att det här med att vila om så tid ges inte riktigt håller längre. Vilar jag "för sent" så värker min rygg som fan ett par timmar. Dessutom får jag så sablarns mkt sammandragningar o skit om jag inte vilar...
 
Så idag har jag tagit det lite chill pastill ett tag. I eftermiddag ska jag och fixa burret behövs verkligen. 
Tror jag ska dra på den där babykvällen på B.hus ikväll och se om det är nått bra att ha. Fast vänder nog om det är miljoners med folk samtidigt som jag...
 
Hunden har börjat löpa. Jag minns inte, hur länge är det som de brukar löpa?
Jag har även funderat lite kring om man ska Sterilisera henne. Då det ändå föreligger avelsförbud på henne sedan  hennes två operationer. Nu är det självfallet inte så att jag tror att hon skulle ha möjlighet att tjuvpara sig men det är ju ändå onödigt. Jag vet inte, tanken har slagit mig. Måste läsa på mer och höra mig för mer hur det påverkar. 
 
Tindra skrek förövrigt som en stucken gris från sitt rum igår ja jag blev på riktigt rädd, Hon höll på att städa, jag tänkte nu har hon vält eller tappat något tungt, typ sin tv. Nej då efter vrålet kommer nästa mening utskrikandes: "Äääääääääää Loranga har "löpat" i mitt rum" ha ha ha. Det var alltså inte så farligt men hon fick PANIK.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback