illamående utan magsjuka...

Att jag är less på vara gravid. det vet ni redan om. Dagens less attack går till att jag på sistone väldigt ofta är riktigt illamående (igen). 
Fick en attack nu när jag satte mig ner. Beror väl antagligen på att herrn där inne tar så stor plats nu och trycker på grejjer hit o dit... Blir lite nervös över frissan. För jag blir stundtals så illamående eller det är väl inte pga av illamående men iaf uppkommer känslan av att det känns som jag ska svimma också. Varje dag får jag liksom fundera över, hmm ska jag få magsjuka nu eller är det som vanligt... Det är bara inse det är som vanligt. Jag kommer vara så jävla glad när lillis är här. Det är såklart naturligt o vi längtar så efter att se vem som bor där inne. Men jag är sjukt less på att vara hotell åt en oförskämd gäst just nu..;) Så även därför kommer jag gå runt med min barnvagn med ett fånigt leende på läpparna. 
 
Nåja 33 dagar kvar idag. 
Inte länge! Fast det ibland känns så ;)
 
Jag längtar som fan efter få TRÄNA!! även om jag vet orken säkerligen kommer tryta då...
 
Funderar på nån resa här i vår kanske. I sånt fall blir det barnvänligt deluxe ni vet med stoooort poolområde eller iaf flera olika och all inklusive. Gubben började även säga att det vore mys med en långweekend till Barcelona igen. I sånt fall, han, jag o bebisen. Jag älskade den staden. Vore perfekt med bebis oxå inte bara stad utan strand allt inom bekvämt gångavstånd. Vi får väl se vad som hinns oxå. Öland är redan inplanerat.
Sen ska utebastun målas om, altan räcket (även bytas ut en bräda). I sommar ska jag lyckas få några möbler både på altanen vid utebastun och ja den där bänken som planerats bygga där inne sen länge kanske är dags få dit också ;) Utemöblerna vet jag ungefär hur jag vill ha det gäller bara att hitta. Ville först ha typ en fatboy hängmatta i rött där. Efter lite funderande insåg vi hur mysigt det skulle vara MEN även hur ofta det skulle vara slaggis över att ligga där o mer en leksak som välter o snurrar runt etc...
MEN igår vräkte snön ner här. Det var jag inte direkt sugen. Som ni märker så räcker det med att solen börjar lysa lite och redan då går jag in i mina vår o sommar tankar. Älskar våren o sommaren!! Mer värme o varför inte semester till folket!! ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback